کامپوزیت رایگان!!!

کامپوزیت رایگان!!!

کامپوزیت دندان یک روش ترمیمی و زیبایی برای دندان ها می باشد. این درمان یکی از جذابترین و شایع ترین راههای ایجاد لبخند هالیوودی می باشد. با توجه به پرطرفدار بودن این درمان، انواع مختلفی از این مواد ساخته شده است. این مواد دارای کیفیت و قیمتهای مختلف می باشند. مارک ها و برندهای مختلف کامپوزیت دست پزشکان و بیماران را برای انتخاب بهترین گزینه باز گذاشته است.

انواع کامپوزیت دندان بر اساس اندازه

کامپوزیت در انواع مختلفی وجود دارد که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

کامپوزیت میکروفیل

میکروفیل، یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده رزین کامپوزیت است. این نوع کامپوزیت بعد از نصب روی دندان، بیشترین زیبایی ظاهری را دارد. میکروفیل ظاهری شبیه به مینای دندان دارد. ظاهر آن بسیار براق و شفاف می باشد. میکروفیل مقاومت بسیار زیادی در مقابل تغییر رنگ دارد. سازگاری خوبی با بافت های دهان و دندان دارند.

کامپوزیت نانوفیل

تکنولوژی و علم نانو موجب پیشرفت زیادی در انواع علوم دیگر از جمله دندانپزشکی گردیده است. تکنولوژی فیلر قدیمی به همراه ذرات نانویک ترکیب بسیار مقاوم و مستحکم را ایجاد نموده است. این نوع کامپوزیت از نظر ظاهری بسیار به دندان شباهت دارند. مهمترین انواع رزین نانوفیل که در بازار وجود دارند عبارتند از:

  • رزین نانوفیل

این نوع رزین دارای ذراتی به اندازه نانو درون ماتریس رزین می باشند.

  • رزین نانوهیبرید

این نوع رزین دارای ذرات بزرگتری نسبت به رزین نانوفیل می باشند.

این نوع مواد رزینی در درصدهای متفاوتی در مارک های مختلف کامپوزیت استفاده می گردند. به طور کلی رزین هیبریدی ذرات بزرگی دارند. بهمین جهت علاوه بر استحکام بالا قابلیت پولیش کردن بالاتری دارند.

کامپوزیت میکروهیبرید

کامپوزیتهای میکروهیبرید مقاومت بالایی دارند. علاوه بر مقاومت بالا، قابلیت فرم دهی بالایی هم دارند. این نوع کامپوزیت از دو مدل دیگر دارای سایز بزرگتری می باشند. دارای مقاوت کمتری در رابطه با تغییر رنگ می باشند. استحکام بالاتری نسبت به دومدل دیگر دارند. به طور کلی در این نوع کامپوزیت از سه نوع کامپوزیت متفاوت استفاده می شود. بهمین دلیل این مدل کامپوزیت انتخاب مناسبی برای ترمیم رنگ دندان ها می باشند.

قیمت انواع کامپوزیت

همانگونه که در بالا اشاره گردید، در انواع برندها میزان مختلفی از انواع رزین به کار می رود. بهمین دلیل انواع برندها دارای قیمتهای مختلفی می باشند. شاید در برخی کلینیکها قیمت کامپوزیت بسیار کمتر یا گرانتر از کلینیکهای دیگر باشد. این را باید بدانید که این قیمتهای متغیر بستگی به نوع برند و مارک مواد اولیه رزین کامپوزیت دارند.

کامپوزیت رایگان!!!!

در مجموعه کلینیک های دندانپزشکی نگین از برترین برندهای کامپوزیت با قیمتهای متعادل استفاده می گردد. شما می توانید با انتخاب 10 واحد کامپوزیت برای دندانهایتان، یک واحد کامپوزیت رایگان از ما هدیه بگیرید. علاوه بر یک واحد کامپوزیت رایگان، پالیش کامپوزیت رایگان هم تقدیم شما عزیزان می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *